PRO KOHO
Pro každého…
… koho zajímá, jak spokojeněji komunikovat se sebou i druhými; jak vytvářet bližší, otevřenější a důvěrou naplněnější kontakty, komunikaci a vztahy a proměňovat tak svůj svět na pravdivější, bohatší a svobodnější místo pro život.
… koho tento zájem motivuje natolik, aby investoval svůj čas, energii, pozornost, pravdivost a finance do budování dovedností:
-jak naslouchat zdánlivně neslučitelným/konfliktním podnětům a nacházet jejich slučitelnost.
-jak vytvářet strategie a řešení, které skutečně odpovídají vašim potřebám a potřebám vašich blízkých.
– jak vstupovat do světa svých myšlenek, emocí, potřeb a prozkoumávat a odhalovat jejich podporující a nepodporující provázaností.
-naučit se porozumět sobě i druhým způsobem podporujícím naplňování lidských potřeb a tak být se sebou i druhými v takovém kontaktu, ve kterém je vám se sebou i s nimi dobře.
-jak svoje potřeby bezpečně a upřímně vyjadřovat, být vyslyšený a srozumitelný.
-jak naslouchat potřebám druhých lidí a umožňovat tak úspěšnost podporující spolupráce.
Pro uzavřené skupiny zejména tam, kde:
-hledáte dlouhodobou udržitelnost vaši spolupráce a snažíte se o spokojenost všech členů skupiny.
-jste tým lidí, pro jejichž spolupráci a výsledky je vzájemné porozumění, otevřenost a důvěra klíčovou kvalitou.
-pracujete v oblasti služeb, pomáhajících či vzdělávacích profesí, kde má kvalita komunikace a porozumění si se zákazníky klíčový vliv na hodnotu, kterou zákazníkovi poskytujete, a/nebo pro vaši spokojenost z práce.
-se ve své práci snažíte o inovace k zažitým modelům, které pro vás či klienty nejsou v něčem uspokojivé, a hledáte další způsoby, jak porozumět potřebám klientů a rozšířit tak paletu možností nabízených služeb či jejich vylepšení.
Pro práci s uzavřenými skupinami je podmínkou dobrovolný a upřímný zájem všech jednotlivců.
